رویدادها آرشیو خبر ها
بـازی هـای زیادی مانـده / بـرای موفیت در اروپـا می جنگیـم

بـازی هـای زیادی مانـده / بـرای موفیت در اروپـا می جنگیـم

جانـلوئیـجی بـوفون کاپیتان متعصب یوونتوس از شروع فصل جدید سری آ و امیـدهای یوونتوس برای موفقیـت در اروپا می گویـد. او در پایان دیدار برابر سمپدوریا گفت:

" ما شروع خوبی داشتیم و قدم های درست را برداشتیم. اما باید گفت که هنوز یک بازی را انجام داده ایم و 37 بازی دیگر مانده است و هنوز چیزی انجام نشده "

" فشاری که من تحمل می کنم برای من شیرین است. بـعضی بازیکنان بدلیل پستی که دارند باید فشار زیادی را تحمل کنند و مدام با بازیکنان حریف در حال مبارزه و تحت فشار هستند و این برای من قابل درک است "

شما گفتید که می خواهید تا 3-2 سال دیگر ادامه دهید تا یووه قهرمان اروپا شود. به نظر شما یووه می تواند ؟

" ما ثابت کردیم در فصل قبل که یک تیم سختکوش و عاشق رقابت هستیم. در اینجا چیزهای دیگری هم وجود دارد. برای مثال اگر فصل قبل ما کمی شانس بهمراه داشتیم و مثلا با بایرن مونیخ مواجه نمی شدیم ممکن بود که اتفاق دیگری رخ دهد "

" اما این را هم می دانیم که 3 یا 4 تیم وجود دارد که قدرت و شانس و اعتبار بیشتری نسبت به ما برای بردن دارند و بسیار قوی هستند "

" مسابقات پیش فصل برای ما یک هشدار بود. همه انتظار قهرمانی از یووه برای سومین بار پیاپی را داشتند. ما هم همین را هدف قرار دادیم اما این آسان نخواهد بود. البته امید زیادی برای قهرمانی داریم "

" در واقع تیمی که 2 قهرمانی را بدست آورده می تواند برای بار سوم هم قهرمان شود. اما چیزی که ممکن است باعث مشکل شود در درجه اول این است که شما کمی شُل شوید و فکر کنید که لازم نیست خشم و اراده و میل برای رسیدن را مانند 2 سال گذشته بکار بگیرید "

تـوز ؟

" در واقع باید بگویم که آن چیزهایی که درباره توز گفته می شد اصلا درست نیست. هنگامی که شما هر روز در کنار او بایستید و با در تمرینات در ارتباط باشید خواهید دانست که او به هیچ وجه خودخواه نیست و در عین حال ویژگی های باورنکردنی دارد "

شانس شما با خریدهای جدید برای اروپا بیشتر شده است ؟

" من فکر می کنم که بایرن از هر تیم دیگر قوی تر است. آن ها تغییراتی در کادر فنی خود داده اند اما واضح است که مشکلی نخواهند داشت "

" مسلما آن ها یک مربی خوب را برگزیده اند اما نمی توان انکار کرد که بازیکنان بزرگ و با کیفیتی هم در اختیار دارند . آن ها سال قبل کاملا سزاوارانه قهرمان شده اند و هنگامی که یک تیم علاوه بر سازماندهی و نظم, میل زیادی هم داشته باشد موفق می شود "

" هنگامی که ریبری در خط حمله باشد و روبن که همیشه باعث برتری عددی در حملات می شود که مواجـه شدن با این برای تیم های حریف بسیار دشوار است "

یوونتوس صاحب تیم و گروه بزرگی است ؟ آیا وظیفه دفاع از ایتالیا را دارد ؟

" قطعا. نمی توان این موضوع را رَد کرد . اما این حقیقت هم وجود دارد که چندین تیم قوی تر و سازمان یافته تر از ما وجود دارد. من فکر می کنم اگر زمانی که ما از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوب خود هستیم با تیم قدرتمندی مواجه شویم می توانیـم آن ها را شکست دهیم و می توان نتیجه هایی بدست آورد که شگفت انگیز باشند "

" به هر حال ما اعتقاد داریم که می توانیم بهتریـن عملکرد را در اروپا داشته باشیم اما همیـشه تمام تیم ها برای بهترین نمایش خواهند آمد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: